Popis u nastavku opisuje način integriranja društveno korisnog učenja u vaš kolegij. Prilagodite ga vlastitim ciljevima učenja. Osoblje organizacija u zajednici (partnera) je dostupno vama i vašem kolegiju u bilo kojem trenutku. Osoblje i organizacije mogu biti osobito korisni u povezivanju teorije i prakse DKU-a, te između kolegija i mogućih aktivnosti koje će studenti raditi u zajednici.
Nekoliko mjeseci prije semestra
|
Razmislite o kolegiju
- Pregledajte sadržaj i ciljeve kolegija i razmislite o najboljim načinima učenja u zajednici.
- Raspravite o svojim idejama i procesu odobravanja kolegija s kolegama i voditeljem odjela.
- Razmotrite i druge primjere nastavnih planova i programa.
Obratite se centru za društveno korisno učenje
- Raspravite o resursima koji se odnose na vašu disciplinu i društveno korisno učenje.
- Pregledajte primjere nastavnih planova i programa i porazgovarajte o tome kako društveno korisno učenje može biti uspješno u vašem kolegiju.
- Istražite potencijalne organizacije/udruge koje rade za korist zajednice.
- Počnite razmišljati o mogućnostima za kritičko promišljanje i procjenu.
- Potražite pomoć u logistici, kao što su putovanja, raspored i obuke.
Povežite se s partnerima u zajednici
- Upoznajte se s raznim OCD-ovima kako biste istražili potencijalne uzajamne koristi od zajedničkog rada. Ne mogu sve organizacije biti dobre za ono što vama treba.
- Ne zaboravite komunicirati s osobom koja će nadzirati učenike i sve ostale koji će pomoći u procesu. Radite zajedno kako biste detaljno opisali obuku i smjernice koje će učenici dobiti.
- Prikupite pozadinske/dodatne materijale koji mogu biti uključeni u vaš nastavni plan i program
- Istražite mogućnost posjeta predstavnika iz OCD-a učionici i učenicima.
- Uspostavite rutinsku komunikaciju tijekom semestra kako bi se riješili bilo koji problemi, kako bi se saznalo o iskustvima studenata, te provjerilo je li organizacija zadovoljna radom učenika.
Počnite razvijati nastavni plan i program
- Opišite gdje će studenti raditi, aktivnosti koje će obavljati i vrijeme potrebno na kumulativnoj i redovitoj osnovi.
- Sažmite što će studenti dobiti od vas i predstavnika OCD-a.
- Objasnite praktične stvari, poput dolaska do organizacije.
- Postavljajte učenicima pitanja o bilo kojem aspektu projekta.
Posvetite se i praktičnim pojedinostima
- Identificirajte potrebne oblike odgovornosti, provjere znanja i ostale potrebne obrasce.
- Promovirajte svoj kolegij kako bi privukli studente.
|
Četiri-šest tjedana prije semestra
|
Završite svoj plan i program
- Prokomentirajte ishode koje očekujete od procesa učenja za kolegij i kako doprinosi komponenta društvenog učenja.
- Opišite zadatke koji integriraju sadržaj kolegija i iskustvo kroz DKU.
- Osigurajte dovoljno vremena za pripremu i obuku.
- Planirajte sate tijekom semestra kada izričito raspravljate o iskustvu kroz proces društveno korisnog učenja. Omogućite vrijeme za opće misli i osjećaje kao način da potičete složenije kritičko mišljenje.
Utvrđivanje praktičnih detalja
- Putovanje: javni prijevoz, otganiziran prijevoz
- Upravljanje rizikom: potrebni obrasci od akademske ustanove i OCD-a
- Ostalo: potencijalni testovi i provjere
|
Tijekom semestra
|
- Ako ne namjeravate DKU provoditi sami, planirajte posjet mjestu na kojem se odvija.
- Održavajte otvorenu komunikaciju s organizacijskim partnerom i centrom za DKU.
- Obratite posebnu pažnju na trenutke poučavanja koji povezuju društveno korisno učenje s kolegijem.
|
Na kraju semestra
|
- Radite sa studentima kako biste pripremili “zahvalu” za organizaciju i određene ljude koji su ih podržavali.
- Provedite refleksiju. Zahtijevajte procjene učenika i partnera u zajednici o njihovom zadovoljstvu kolegijem, komponentom DKU-a i sposobnosti učenika da ispune potrebe agencije.
- Procijenite vlastite napore.
- Sastanite se sa osobljem Centra za društveno korisno učenje kako bi podijelili iskustvo.
|