Baziranje na socijalnim i emocionalnim standardima učenja kroz podučavanje STEM sadržaja na zanimljiviji način kroz društveno korisno učenje u učionici može imati brojne prednosti.
Učenici uče mnogo više od sadržaja iz knjiga tijekom školske karijere. Kroz promatranje ponašanja učitelja i promatranje kolega, učenici uče o odnosu prema drugima i – nadamo se – kako biti najbolja ljudska bića. Ako namjerno integriramo pristupe poput društveno korisnog učenja, možemo osigurati da tercijarne stvari koje djeca uče tijekom svog školovanja uključuju empatiju, poniznost i ljubaznost.
Npr. Na Sveučilištu u Las Vegasu, Nevada, fakultet dobiva podršku i resurse za uključivanje ove vrste obrazovnog alata. Pozivajući se na knjigu Barbare Jacoby “Service-learning in Higher Education”, škola tvrdi, “Društveno korisno učenje je oblik iskustvenog obrazovanja u kojem se studenti uključuju u aktivnosti koje se bave ljudskim i društvenim potrebama, zajedno sa strukturiranim mogućnostima za promišljanje osmišljeno za postizanje željenih ishoda učenja.” Koristite sljedeće metode za učinkovito društveno korisno učenje kako biste potaknuli angažman učenika u zajednici i proširili nastavu na satu.
Istraživačke skupine u zajednici i neprofitne organizacije u lokalnom području. Razgovarajte s voditeljima grupa i pitajte bi li bili spremni surađivati s učenicima na projektu čiji je cilj smanjenje njihovih operativnih troškova uz istovremeno jačanje utjecaja organizacije. Ispitajte godišnju potrošnju organizacije, usporedite je s donacijama i drugim prihodima, i zamolite studente da koriste poslovne i ekonomske koncepte kako bi razvili rješenja koja će uštedjeti novac, koji bi se mogao potrošiti na napore za poboljšanje zajednice.
Obratite se lokalnoj gradskoj ili županijskoj upravi i pitajte je li bilo koja od društvenih zgrada koje pružaju usluge stanovnicima trebaju nadogradnje ili popravke. Raspravljajte o tome kako učenici osmišljavaju nove strukture ili nadograđene značajke koje mogu jednostavno biti jedna soba ili prostor unutar prostora. Te bi strukture mogle uključivati javnu knjižnicu, objekt za beskućnike ili skloništa za životinje. Koristeći koncepte naučene u razredu, kao što je matematika ili umjetnost u STEAM-u, učenici će kreirati dizajne koji će služiti zajednici bolje od postojećih struktura. Ako nijedan fizički projekt nije dostupan ili moguć, učenici mogu koristiti svoje kompjuterske znanosti, kodiranje i vještine dizajna kako bi ponovno izradili web stranicu za lokalnu uslužnu organizaciju. Razred može odrediti sveobuhvatnu temu i stil web-lokacije, a pojedinci, parovi ili grupe mogu raditi na povezanim stranicama web-lokacije kako bi zadovoljile potrebe organizacije.
Nema sumnje da je kriza opijata u Sjedinjenim Državama jedan od najvećih problema , a studenti nisu imuni na katastrofalne posljedice ove epidemije. Pozovite liječnike i savjetnike za lijekove da posjete studente kako bi razgovarali o procesu kroz koji osoba postaje ovisna o opijatima. Nakon tih rasprava, zamolite učenike da izrade prezentaciju – koja uključuje medicinske opcije utemeljene u STEM-u – o tome kako će primijeniti informacije koje su naučili na suzbijanje problema koristeći metode koje pomažu i iscjeljuju one koji se bore protiv ovisnosti i sprječavaju druge da doživljavaju ovisnost.
Mentorstvo je nevjerojatan način za učenike da prožive društveno korisno učenje. Pristupite školskim administratorima da organiziraju program mentorstva na način da stariji učenici mentoriraju mlađe. Radite s nastavnicima mlađe djece kako biste organizirali aktivnosti koje će potaknuti starije učenike da uživaju u društveno korisnom učenju . Ne samo da će se stariji učenici uključiti u akciju, već će i njihovi mlađi učenici naučiti prednosti ove vrste nesebičnog ponašanja. Potaknite djecu na proučavanje STEM pojmova.
Povećajte iskustvo studenata kroz društveno korisno učenje. Osiguravajte im aktivnosti kroz koje će razmišljati i promišljati o svojem radu i iskustvu. Kao dio tih zadataka, zamolite djecu da vode dnevnik o svom radu, kako doprinose i na koji način uče. Uzmite za primjer medicinsku školu Sveučilišta Maryland, koja zahtijeva od svojih učenika da se uključe u društveno korisno učenje i vode dnevnik učenja koji je uključen u njihovu stranicu portfelja. Svi se studentski dnevnici ocjenjuju, a neki se predaju školskom odboru, voditeljima zajednica i kolegama na kraju godine.
Izvori:
https://edu.stemjobs.com/service-learning/